Vores Metode. Dine Fordele.

Datadrevet salgsarbejde der skaber succes for dig.

Mødebooking

Vælg Cuneo fordi:

Cuneo tror ikke på standardydelser. Vi ved, at tilpassede løsninger giver den største konkurrencemæssige fordel og værdi for vores kunder.

  • Vi giver dig en fast tilknyttet Account Manager med erfaring i stemmen
  • Vi administrerer mødeindkaldelser, mailboks, kalender, SMS service, rebookninger for dig
  • Vi sørger for at følge op på ikke accepterede mødeindkaldelser
  • Vi giver dig en ugentlig telefonisk briefing, så du altid er opdateret
  • Vi indsamler unikke markedsdata til dig i kombination med vores mødebooking
  • Vi leverer en skræddersyet rapport med en unik indsigt til dig hver måned

Læs mere

Pretest

Før opstarten af ethvert fast samarbejde omkring en af vores ydelser laver vi altid en pretest.
I pretesten bookes et tilstrækkeligt antal møder, som giver dig mulighed for at vurdere kvaliteten af vores arbejde og vi kan dokumentere markedets aktuelle respons på dine services og produkter.

Pretesten indeholder:

  • Opstartsmøde
  • Oplæring af fast tilknyttet account manager
  • Målgruppe segmentering
  • Udtræk af emner
  • Kampagneopsætning
  • Opsøgende salgsarbejde pr telefon
  • Administration af mail og kalender under udførelse af pretesten
  • Løbende briefing fra din account manager pr telefon og mail
  • Rapport efter gennemført pretest samt fil til indlæsning i CRM
  • Anbefalinger til fremadrettet samarbejde
  • Evalueringsmøde

I et fast forløb efter en pretest arbejder vi på timebetaling

Læs mere

Indsigt

Vores interaktive rapport leveres til dig hver måned. Den skræddersyes efter dine ønsker og behov og giver dig indsigter og et unikt grundlag for at træffe de rigtige strategiske og operationelle beslutninger, som øger din ROI. Du får mulighed for løbende at følge med i:

  • Hvad status på afkastet af din investering hos Cuneo er
  • Hvordan markedet responderer på dit produkt / din ydelse
  • Hvorfor kunderne vælger dine konkurrenter
  • Hvad der skal til, for at de i stedet vælger dig
  • Hvor du tjener dine penge – hvad kendetegner de gode kunder
  • Hvilke områder der ikke er rentable for dig

Læs mere