Få flere og bedre møder

Kombinér mødebooking med sociale medier

Leadgenerering

Hot leads

Få hot leads til jeres mødebookingkampagne.

Kvalificér emner på sociale medier og skab interesse hos jeres målgruppe, inden vi ringer ud og tilbyder dem et møde. 

Højere mødekvalitet

Få bedre møder med virksomheder, der allerede er interesseret i jer og jeres produkt.

Sociale medier er et godt værktøj til at skabe interesse for jeres produkt og for et møde.

Øget slutsalg

Styrk jeres salg ved at kombinere sociale medier og mødebooking. 

Sociale medier har en stigende indflydelse på din målgruppes købsbeslutning og på jeres slutsalg.

Fordele ved en kampagne på sociale medier

Øg kendskab og skab efterspørgsel

Inden vi ringer ud på emnelisten, eksponerer vi emnerne og deres virksomheder for jeres produkt på sociale medier. Det er en kæmpe fordel, at målgruppen allerede har kendskab til jer og jeres produkt, inden vi ringer ud og tilbyder dem et møde med dig.

Konverter emner til hot leads

Vi kan se, hvilke virksomheder der har set jeres produkt på sociale medier, liket opslaget og evt. har klikket på CTA-knappen og gået videre i salgstragten. Her kan vi kvalificere, hvilke emner der har det største potentiale og er værd at prioritere på ringelisten.

Forbedret performance på sociale medier

Få flere følgere, nye besøgende til jeres virksomhedsprofil og ekstra trafik til jeres hjemmeside. Kampagnen på sociale medier vil ikke kun forbedre din mødebookingkampagne og dit slutsalg, men vil også booste jeres performance på sociale medier.

Fordele ved en kampagne på sociale medier

Øg kendskab og skab efterspørgsel

Inden vi ringer ud på emnelisten, eksponerer vi emnerne og deres virksomheder for jeres produkt på sociale medier. Det er en kæmpe fordel, at målgruppen allerede har kendskab til jer og jeres produkt, inden vi ringer ud og tilbyder dem et møde med dig.

Konverter emner til hot leads

Vi kan se, hvilke virksomheder der har set jeres produkt på sociale medier, liket opslaget og evt. har klikket på CTA-knappen og gået videre i salgstragten. Her kan vi kvalificere, hvilke emner der har det største potentiale og er værd at prioritere på ringelisten.

Forbedret performance

Få flere følgere, nye besøgende til jeres virksomhedsprofil og ekstra trafik til jeres hjemmeside.

Kampagnen på sociale medier vil ikke kun forbedre din mødebookingkampagne og dit slutsalg, men vil også booste jeres performance på sociale medier.

Mødebooking

Vi booker møder med reelt salgspotentiale

Vi booker møder du kan bruge til noget, ud fra dine egne kriterier.

Når vi ringer ud for dig er vores fokus på din ROI og dit slutsalg. Derfor booker vi kun møder med et reelt salgspotentiale.

Du får også noter fra vores samtale med din potentielle kunde, så du er godt klædt på til mødet.

Vi yder også fuld mødeadministration, inkl. opfølgninger på mødeaccepter og re-booking af evt. aflyste møder.

Timeline

Step 1:

Kampagneopsætning

Vælg målgruppe, selling points, m.m.

Se mere →

Sammen aftaler vi følgende:

  • Mål for kampagnen
  • Emneliste
  • Sociale mediekanaler
  • Gennemgående salgsbudskaber

Step 2:

Presale på sociale medier

Eksponering og leadgenerering

Se mere →

1 uge inden jeres mødebooking kampagne går i gang, kører vi en kampagne på jeres sociale mediekanaler.

Kampagnen når ud til virksomhederne fra emnelisten og en stærk CTA leder dem videre i salgstragten.

Step 3:

Sidegevinster på sociale medier

Flere følgere og mere trafik

Se mere →

Udover at booste jeres mødebookingkampagne, kan en kampagne på sociale medier også give jer:

  • Flere følgere
  • Flere besøgende på jeres virksomhedsprofil
  • Ekstra trafik til jeres hjemmeside
  • Øget awareness om jeres brand

Step 4:

Emnerne kvalificeres

Leads bliver til VIP-kald

Se mere →

Vi analyserer respons på sociale medier og prioriterer de virksomheder og brugere, der har responderet på dit produkt, i form af kliks, likes og kommentarer, m.m.

Step 5:

Vi booker dine møder

Vi følger op i telefonen

Se mere →

Vi starter med at ringe ud til de virksomheder, der har vist interesse for dit produkt på sociale medier og tilbyder dem et møde.

Step 6:

Datarapport

Få overblik over reach, udgifter og ROI

Se mere →

Når din kampagne er slut, får du en udførlig datarapport, der giver let og hurtig overblik over kampagnens resultater.

Sammen evaluerer vi kampagnens performance og ser, hvor din ROI er størst.

Step 1:

Kampagneopsætning

Vælg målgruppe, selling points, m.m.

Se mere →

Sammen aftaler vi følgende:

  • Mål for kampagnen
  • Emneliste
  • Sociale mediekanaler
  • Gennemgående salgsbudskaber

Step 2:

Presale på sociale medier

Eksponering og leadgenerering

Se mere →

1 uge inden jeres mødebooking kampagne går i gang, kører vi en kampagne på jeres sociale mediekanaler.

Kampagnen når ud til virksomhederne fra emnelisten og en stærk CTA leder dem videre i salgstragten.

Step 3:

Sidegevinster på sociale medier

Flere følgere og mere trafik

Se mere →

Udover at booste jeres mødebookingkampagne, kan en kampagne på sociale medier også give jer:

  • Flere følgere
  • Flere besøgende på jeres virksomhedsprofil
  • Ekstra trafik til jeres hjemmeside
  • Øget awareness for jeres produkt

Step 4:

Emnerne kvalificeres

Leads bliver til VIP-kald

Se mere →

Vi analyserer respons på sociale medier og prioriterer de virksomheder og brugere, der har responderet på dit produkt, i form af kliks, likes og kommentarer, m.m.

Step 5:

Vi booker dine møder

Vi følger op i telefonen

Se mere →

Vi starter med at ringe ud til de virksomheder, der har vist interesse for dit produkt på sociale medier og tilbyder dem et møde.

Step 6:

Datarapport

Få overblik over reach, udgifter og ROI

Se mere →

Når din kampagne er slut, får du en udførlig datarapport, der giver let og hurtig overblik over kampagnens resultater.

Sammen evaluerer vi kampagnens performance og ser, hvor din ROI er størst.

Sociale medier annoncering

Sidegevinster ved sociale medier

Sociale medier hjælper jeres virksomheder på flere måder og kan have langvarige resultater.

Udover at booste jeres mødebookingkampagne, kan én kampagne på sociale medier også give jer:

  • Flere følgere
  • Flere besøgende på jeres virksomhedsprofil
  • Ekstra trafik til jeres hjemmeside
  • Øget awareness om jeres brand og jeres produkter

Få en CTA, der kan booste din forretning og din mødebooking kampagne. 

Når vi taler sociale medier, så kan den rigtige CTA øge målgruppens købsinteresse,  bringe dem videre i salgstragten og generere gode leads til din mødebooking kampagne.

Kombiner din mødebooking kampagne med annoncering på sociale medier og gør din presale strategi mulit-channel.

Tillkøb sociale medier til din mødebooking kampagne, så leder vi din målgruppe derhen, hvor du vil have dem. Uanset om I vil have websitekonverteringer, ønsker download af infomationsmateriale eller noget helt tredje, så hjælper vi dig i mål.

Sidegevinster vil være flere nye relevante følgere på de sociale medier, mere trafik til jeres profil og øget awareness om jeres brand.

Kombiner sociale medier og mødebooking

Få et hurtigt og uforpligtende tilbud
SoMe og mødebooking
Salgstips

Få salgstips i din indbakke

* Når du tilmelder dig vores nyhedsbrev accepterer du vores privatlivspolitik